I en annan del av Köping

20 02 2007
Häromdagen nämnde jag att jag ogillar festbilder. Att mingelfotografer borde hängas upp i pungen och sänkas ned ryckvis. Nu tänkte jag även visa varför.
Jag vet med viss säkerhet att Fröken Fabulous nästan dog och sedan låg vaken halva natten på grund av denna bild. Själv blev jag fundersam och lite illamående. Jag menar, vad fan ÄR detta? Vad gör vi egentligen? Det hela är mycket obehagligt.
Tag akt, för här kommer den. Och kom ihåg att livet… är inte alltid vackert.
Koeping

 

Hilfe! Vad ända in i Runar Søgaards namn är det som pågår? Gissa och vinn en Wasa Sandwich.

Åtgärder

Information

12 responses

21 02 2007
Kaj M
äh, inte ens britney ser bra ut på fyllekort.
21 02 2007
Kaj M
Vadå Köping?
21 02 2007
Ron Obvious
Och jag som tyckte att jag var förtjusande fyndig och brajt.
23 02 2007
Messa
Du ÄR förtjusande fyndig och brajt, även om det inte alltid er ut så :besvärad:
23 02 2007
Messa
Och det kan man tydligen inte säga för många gånger.
24 02 2007
Ron Obvious
Säg det igen! Och igen! Jag lovar att försöka se intelligent ut.
26 02 2007
jerevan
Det skulle kunna vara en hemlig audition för nya dokusåpan "Knark är kul" på den högst respektabla kanalen tv3. Men jag kan ha fel. Det är nog bara rätt personer i fel ögonblick, eller hur?
6 03 2007
Lisette~Ex​ina
Hahaha Köping… Jag hade glömt Köping…
 
😮
6 03 2007
Ron Obvious
SKRATTAR du åt vår olycka?!?
8 03 2007
Lisette~Ex​ina
Vaddå OLYCKA… Jag tycker ni ser rätt lyckliga ut… Och jag skrattar med kärlek förståss… :bultar:
7 11 2009
Puh « En ond plats

[…] Men Redaktionsbilden slapp jag inte. För en fotograf kan det näppeligen finnas något värre uppdrag än att behöva föreviga i grupp, ty vilken bild man än väljer så kommer någon att se ut som en mungo. Och vi är fan inget fagert gäng till att börja med. Under veckan – bilden togs redan på måndag morgon (och varför så många företag väljer att ta fotografier som kan följa med en person i flera år en måndagmorgon har jag fortfarande inte lyckats förstå) och under dagarna sedan dess har jag blivit kallad allt från galen seriemördare till ondskefull pirat och skäggapa (och ”jättefin”, märkligt nog, av vikarie-Reb) och det var även långt gånget tal om att ta om bildjäveln. Men det visade sig omöjligt att samla alla samtidigt igen, så nu får vi leva med den. Redaktionens egen Köpingsbild. […]

12 12 2010
Vi jubilerar! « En ond plats

[…] I en annan del av Köping (Februari 2007) Redan i Pompejis ruiner hittade man nedklottrade budskap som gjorde klart att man måste ”Se Köpingsbilden och sen dö”. […]

Kommentera

