Vändpunkt?

5 09 2006
Just nu sitter jag här och är lätt chockad. I går försökte jag utan lycka att få tag på min chef på tidningen för att se om det gick att ordna så att jag får min morgontidning igen för de sista veckorna av mitt vikariat. I dag ringde han tillbaka. Men intressanta nyheter. "Det är till 99% klart att du får förlängt till nyår om du vill". OM jag vill! Huff. Jag måste smälta detta en stund. Och börja leta bostad på allvar. Det är lite lättare när man vet att man har en inkomst.
 
Just ja. Gårdagens "dejt" var mycket trevlig. Hon både var och inte var som jag hade föreställt mig. (Om än yngre än vad jag hade för mig. Väldigt ung. Men vem bryr sig om ålder när man tittar in i ett par vackra ögon?) Någon guidetur blev det inte. Vi tänkte börja med att ta en öl, men sen blev vi sittande och pratade i sex timmar.
 
Åtgärder

Information

3 responses

5 09 2006
ellen
Iiiih! *håller tummarna för den sista procenten*. 😀
 
Lägg in högsta växeln och kör på nu. Med allt! 😉
 
 
5 09 2006
CamillasMS​N-space
Grattis! Vad var det jag sa…? *ler stort*
5 09 2006
Ron Obvious
Tack. Ja, nu är det helt klart. Jag har firat nere på den grekiska restaurangen med Smurvlan och Lollo. Nu återstår bra den lilla detaljen lägenhet. :-/

Kommentera

