Turistens klagan

29 08 2006
Just i detta nu känns det som om det enda jag har tid med är att jobba, sova och skita. På grund av detta är det ibland svårt att hinna handla livsnödvändigheter i stil med toalettpapper, vilket gör det avgjort mindre behagligt att just skita. Här skulle den förnumstige kanske inflika att detta vore ett utmärkt tillfälle att ordna lite mer tid över genom att stryka en av ovanstående aktiviteter men, tyvärr, så smidigt är ju inte vår värld uppbyggd.
 
Jag kan förresten berätta varför fotbollshuliganer får en maktkick av att stoppa fotbollsmatcher. Det beror inte på att de hatar varandra eller motståndarna. Nej, det är för att de hatar sportjournalister (och, förmodligen, alla som är läskunniga). Motbevisa mig, I dare you! Det är därför de åtnjuter en nästan extatisk njutning av insikten att de lyckats jävlas med våra lämningstider. Allting har en högre mening. Vi hatar er också, i den händelse att ni undrade.
 
Och förresten – grattis(?) Paulina! Jag svarar dig senare. (När jag har jobbat, sovit och skitit).
Åtgärder

Information

Kommentera

