Fan

27 08 2006
Mina övertalningsförsök hjälpte föga. Jag som var så oerhört övertygande i fredags natt. (Eller så var det väldigt otaktiskt av mig att bygga argumentationen på fördelarna med lägenheten. Och att dricka öl innan.) Inte heller hjälpte det att locka goda tips ur sambon för, ärligt talat, hans förslag var inte alls bra. Vem vill bo under ett köksbord???
Hon vill ha tillbaka lägenheten. Så nu har jag bara ett par veckor på mig att hitta nåt nytt. Nån som bor stort? *ler milt*
Åtgärder

Information

3 responses

28 08 2006
ellen
Nu är det dags att lägga in en högre växel. Ut på gatorna med ett plakat och demonstrera för din rätt att få bo kvar i 08-land! *hejar på*
28 08 2006
Pe
nämen det är ju förjävligt! dennis är också på jakt efter en lägenhet, och gudarna skall veta att det inte är lätt, men samtidigt inte omöjligt. jag tror på dig!
29 08 2006
Ron Obvious
Vad rara ni är. 🙂 Om jag inte var så kräsen så skulle det nog inte vara några problem att hitta nåt.  Men vad skulle jag då ha att klaga på, hemska tanke?

Kommentera

