Alla andra upptäckte sex den sommaren. Men jag upptäckte skägg.

17 08 2006

Det där var mitt gamla jag som skrattade ett snuskigt infångande samlagsskratt. Det nya skrattet kommer från Gud och kan enbart höras med renade öron”, skrev en bekant då han hade bestämt sig för att sluta med engångsknull. Sedan ringde jag Acetonmannen, som visade sig vara mitt inne i sin avhandling, och fick mig till livs en lång utläggning om hans teorier om hur ekologiskt tänkande skulle kunna vara samhället till godo. Allt detta gjorde att jag för en stund kände mig väldigt normal.

Sedan drömde jag mardrömmar om hesa samlagsskratt. Jag var på en mörk och ond plats, där skuggorna viskade olycksbådande och ett hest ondskefullt skratt ekade över de döda nejderna. Jag förnam en bindgalen skräck! Där fanns även dvärgar.


Åtgärder

Information

Kommentera

