Versatility

10 04 2006

R kom in på redaktionen i går kväll, stelnade till ett ögonblick, och gav mig den blick man i vanliga fall reserverar för en proppfull buss.
– I går diskuterade du Bergmanfilmer och i dag tittar du på Big Brother?!
Och sedan hände det mest fantastiska! I ett försök att messa upp R:s hjärna ytterligare så delgav jag honom min fallenhet för
Buffy och hennes vampyrer och, kan ni tänka er, det visar sig att M (som satt bredvid) är ett stort fan. Hon har alla boxarna. Så roligt! Den goda smaken kommer inte att försvinna med mig. Hon blir en utmärkt efterträdare.

Nu har jag bjudit ut min barre på Blocket. Den är en hora. Jag känner mig så smutsig.


Åtgärder

Information

Kommentera

