Massuppfittning

4 01 2006

Man skulle vara på en kvällstidning istället. Då hade det inte varit lika självklart att förkasta mitt rubrikförslag ”Tjockbesked: Stödet dras in – landslagstjejerna inte tillräckligt fitta”. Men jag antar att majoriteten av våra läsare inte är bekanta med den böjningsformen.

Dagarna efter nyår är sega. Vi skulle behöva en Bert Karlsson i länet. När en kollega följde allas vårt oranga favoritlag till Skövde dök han upp. Lika otippat som självklart dök han upp bredvid pressboxerns kakfat, slickade sig om läpparna och delgav alla (som inte hade frågat) sin handbollsexpertis. Och jag ger mig fan på att han log lite i mjugg också.

Min flirt och jag pratade om att gå på bio. Det var mest en ursäkt för att ses. Den otrogna hyndan gick på Harry Potter utan mig så istället hälsar jag på henne i morgon. För en soffdejt på det tomma internatet. En dålig film helst, så att vi inte får slut på samtalsämnen. Inte för att det är någon större risk. Om det nu blir något. Om hon svarar på mitt SMS.


Åtgärder

Information

Kommentera

