Höghus, låghus, dårhus

12 04 2004

Senaste gången jag kom hem till förorten efter en längre resa möttes jag av bajs i trappuppgången. Kanske inte så trevligt, men desto mer intressant. Hur kommer det sig att det ligger bajs i en trappa? Sånt kan man fundera över nästan hur länge som helst. Även om det inte är några trevliga tankar. När jag kom hem från Värmland igår kväll mötte ånyo min blick något att fundera över i trappan. Men den här gången var det ett par svarta stringtrosor. Bakgrunden? Vem vet? Kan det möjligtvis ha nånting att göra med de kalsongblå kalsongerna på min bakgård? De som jag berättat om tidigare. Är månne samma ohämmade personer inblandade? Ovidkommande frågor i mitt huvud som jag inte kan ignorera! Ve

Åtgärder

Information

Kommentera

